Toto úterý Apple rozšířil jeho platformu pro vyhledávací reklamy pro více než čtyřicet šest zemí světa, což dovoluje marketérům pořádně nakopnout viditelnost jejich reklam v celkovém počtu padesáti devíti zemích, stejně jako spravovat kampaně napříč odlišnými regiony.
Od spuštění v roce 2016 k dvou miliardám dolarů v roce 2020.
Technický gigant z Cupertina veřejně oznámil a spustil reklamy ve vyhledávání v roce 2016 (více než rok po placených reklamách, které se začaly objevovat na Google Play). Následující rok Apple rozšířil podporu pro reklamy vyhledávání do Kanady, Mexika, Švýcarska a představil také Search Ads Basic, který se zabýval klíčovými slovy a přihazováním, což mělo být hlavně pro vývojáře, kteří nemají zkušenosti nebo prostředky ke správě tradičních kampaní placeného vyhledávání.
Minulý rok, Bernstein výzkumný analytik odhadl, že reklamy ve vyhledávání přinesou Apple více než pět set padesát milionů dolarů během roku 2018 a také předvídal, že platforma by mohla generovat až dvě miliardy dolarů v roce 2020 – nyní, když je počet podporovaných zemí více než čtyřnásobný, Apple může být na cestě za tímto cílem (nebo jej může i překročit).
Proč by nás to mělo zajímat.
Dosáhnout na ještě netknuté obecenstva může naprosto změnit celou hru pro skoro jakoukoliv firmu. Zatímco navýšení podporovaných regionů může přidat další vrstvu komplexnosti na vrch všech těch kritérií, které marketéři aplikací již nyní používají a jsou zvyklí používat (klíčová slova, typ zařízení, apod.), ti, kteří jsou ochotni naučit se charakteristiky každého odlišného obecenstva určitě neutřou.
Firmy s velkými marketingovými rozpočty nyní mohou konsolidovat jejich multi-regionovou kampaň tak, že jsou daleko jednodušší na správu, což je může také činit těžší pro konkurenci.
Zamiřte proto na Search Ads od Apple, abyste tak získali celý seznam podporovaných zemí a regionů.
Magazín nejen o SEO