Nezpochybnitelně je obsah generovaný uživateli na vzestupu, je to jeden ze nejvíce složitých fenoménů digitálního věku. Možnost pro všedního člověka, aby se stal vydavatelem skrze recenze, vizuální vyprávění, tweety a další formy obsahu, tak trochu pozměnilo hrací pole mezi spotřebiteli a firmami a dalo tak hlas milionům zákazníků. Ale ne všechen obsah generovaný uživateli je obsah dobré kvality – což je problém, když se špatně pochopený a špatně poskládaný obsah generovaný uživateli objeví na digitálním „pozemku“ firem. Jinými slovy: žádný obchodník nechce vidět špatně říznutou a nevábnou fotku jejich obchodu, která je nahrána amatérským nakupujícím na firemní stránku Google My Business. Ale když už se tak stane a špatný obsah generovaný uživateli se přece jen ukáže na dobré firemní stránce, firma utrpí právě touto spojitostí a ne vždy se najde lehké řešení, které to spraví. Tady je několik příkladů.
Magazín nejen o SEO