Google neustále pokračuje v rozšiřování přítomnosti jeho výsledků s vědomostními grafy a tyto jsou nyní zcela běžným elementem a součástí většiny výsledků vyhledávání. Vědomostní graf je, samozřejmě, organickým elementem vyhledávání a je velice blízce spjat s elementy, jako jsou vybrané příspěvky nebo bohaté výsledky. Je nyní zcela běžnou SEO praxí pokusit se o získání a optimalizaci výsledku vědomostního grafu.
Nová funkce, kterou Google nedávno přidal do jeho vědomostních grafů, je taková, která dovoluje entitám na internetu nárokovat si jejich panely Vědomostních grafů, aby se staly autoritativními vlastníky a editory výsledků v rámci panelu. Můžete si říkat, proč by Google nabízel něco takového? No, odpověď je taková, že Google ne vždy všechno zvládne správně a nepřesné či chybné informace se ve výsledcích Vědomostních grafů objevit mohou. Tohle je zcela běžný problém v éře falešných zpráv, ve které právě nyní žijeme. Tím, že máte kontrolu nad panelem Vědomostního grafu, vám bude zajištěno to, že můžete respektive editovat potřebné.
Tady je to, co Google zvýraznil jako výhody nárokování si vědomostního panelu.
„Ukažte svou nejlepší tvář. Ujistěte se, že vaše obecenstvo spatří ty nejpřesnější, nejautoritativnější a lákavé informace o vás. Můžete tak navrhovat změny informací, které se ukazují ve Vyhledávání, což zahrnuje také obrázky, statistiky a další fakta.“
Tady je příklad elementu, který zobrazuje, že vědomostní panel není nárokován nikým. Objevuje se na levém spodním rohu panelu, který není nárokován.
Magazín nejen o SEO